25 Ekim 2014 Cumartesi

Film: Pek Yakında


Ne zamandır sinemaya gitmiyordum, İncir Reçeli 2'yi izleme niyetindeydik ancak seansı kaçırmamız sebebiyle kısmetimize Pek Yakında'yı izlemek düştü.

Filmin konusu şöyle: 

Korsan DVD işinden hayatını kazanan Zafer (Cem Yılmaz), tövbe edip bu işi bırakmaya karar verir, boşanmaya niyetli olan karısının gönlünü yeniden kazanmaya kararlıdır. Yönetmen Ahben'in (Zafer Algöz) 1970'li yıllarda yazdığı senaryoyu okuyan Zafer, filmin yapımcılığını üstlenir.

Ben en çok Ahben karakterini beğendim, Boğaç'ın (Ozan Güven) sesine de hayran kaldım:)

Tüm cinemaximumlarda böyle midir yoksa bizim gittiğimize mi özeldi bilmiyorum ama filmin başlangıcında tam 25 dakika reklam izledik! Reklamlardan sonra 35 dakika film ve ara! E daha yeni başlamıştık nooldu ki dedik, bir anlam veremedik bu kadar çabuk verilen araya?! Sonra da 1,5 saat filmin kalanını seyrettik ama gece bebelerden sebep 50 defa kalkan ben gözlerimi açık tutmakta zorlandım tabi bu kadar uzun süre karanlıkta oturunca!:)

Bunca zaman sonra ne izlesem bana güzel geleceğinden yorumum objektif olur mu bilmem ama ben beğendim filmi, ama "karnım ağrıyana kadar güleceğim" beklentisiyle giderseniz hayal kırıklığına uğrarsınız.



6 yorum:

  1. yaaa ama yaaa ben de buna gidemedim napçaz şimdi , :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neye niyet neye kısmet oldu bizimkisi de:)) niye ki gidersiniz inş, vizyondan kalktı mı yoksam?

      Sil
    2. yok kalkmadı da ben yalnız sinemaya gidemiyorum , oğlum arkadaşıyla , arkadaşım oğluyla gidince bana netten izlemek kaldı :D

      Sil
    3. hmm kötü olmuş, ama bir de şu tarafından bakmak lazım reklam izlemek yok, istediğin vakit ihtiyaç molası, filmi geri sarma olanağı falan:))

      Sil
  2. Filmi ben de beğendim, gerçekten iyi bir film olmuş, çevremdeki bir çok kişinin de beğendiğini söyleyebilirim. Reklamlar ve ara sizin izlediğiniz salondan kaynaklanıyordur muhtemelen, biz böyle bir sorunla karşılaşmadık.
    Merhaba bu arada, blogunuzu yeni keşfetmiş oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba:)) ben evde bu kadar reklam izlemiyorum, insanı sinemadan soğuturlar valla, bi daha o cinemaximuma gitmeyeyim madem. teşekkürler yorumunuz için:)

    YanıtlaSil