6 Şubat 2015 Cuma

Film: KAYIP KIZ- Gone Girl


Yönetmen: David Fincher
2014 ABD yapımı
145 dk.
Gerilim

Kayıp Kız romanını halihazırda okumuşken azmettim, filmini de seyrettim sonunda:)


Kayıp Kız Resimleri

Ben Affleck ve Rosamund Pike'nin performanslarını beğendim, hayalimdeki Amy ve Nick karakterleriyle uyuştu:)

Kayıp Kız Resimleri

Ancak tabi ki kitapla roman arasında ayrıntıda bir çok fark vardı. Spoiler olmayacak bir örnek vermek gerekirse Nick'in Amy'ye evlenme teklifi kitapta yer almazken, filmde gayet romantik bir sahne mevcut:) Eeee seyirciyi tavlamak lazım tabi:)

Kayıp Kız Resimleri

Atraksiyonlu, heyecanlı, güzel bir film olmasına rağmen tabi ki de romanı filme tercih ediyorum. Zira Amy ve Nick'in kafa sesleri olmaksızın onları derinlemesine tanımak, davranışlarının nedenlerini çözümlemek ve ilişkilerinin boyutunu kavramak pek mümkün olmuyor salt filmi seyretmekle.



Görseller www.sinemalar.com dan alınmıştır.

8 yorum:

  1. Ben kitabı okumak istemedim çok okunacak kitabım var polisiye de favori türüm değil :) ama madem filmi varmış onu izleyeyim bari:) teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. offff o listelerin sonu gelmiyor ki!:) bi de habire kampanyalar oluyor (şikayet gibi algılanmasın aman hep olsun kampanyalar insanlar daha çok kitap alsın:)), ben sanal kitap fuarlarının müdavimiyim özellikle; e okuma hızım, alma hızıma yetişemiyor malesef... okunacak o kadar çok kitap birikti ki nasıl eriticem o kuleyi bilemiyorum!:) bu kitabı da arkadaşım vermişti, çok güzel mutlaka oku diye:) ödünç kitap olunca hemen okuyup vereyim dedim:)
      filmi izleyin ama güzel bi film:)

      Sil
  2. ben de filmi izledim ama kitabını okumadım , yalnız filmi beğenmiştim , biliyordum ama senin yazından sonra emin oldum ki , kitabını daha çok seveceğim:D

    YanıtlaSil
  3. Çok merak ettim doğrusu sanırım sayende yeniden kitap okumaya başlıyabilirim bloğuna baktım da çok güzel öneriler var canım Süpersin :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım sen de öylesin:) gözüm gönlüm açıldı valla blogunda! yeniden kitap okumana vesile olursam ne mutlu bana:)

      Sil
  4. bende artık buradayım :)

    YanıtlaSil