26 Nisan 2016 Salı

CERRAH- Tess Gerritsen


276 sayfa
Çeviri: Ali Cevat Akkoyunlu
Doğan Kitap

Sonunda Tess ablamızın efsanevi Rizzoli&Isles serisine giriş yapmış bulunmaktayım:) Serinin 4-5 kitabını bilinçsiz bir şekilde toplamıştım, okumak için Cerrah'ı beklemekteydim:) Nihayet Cerrah da elime geçince daha fazla ertelemeyeyim dedim:)

Dr. Catherine Cordell, seri cinayetler işleyen bir katilin saldırısından onu vurararak kurtulmuş; başka bir şehre taşınarak hayata yeniden tutunmaya çalışmaktadır.

 Katili öldürmüş olmasına rağmen kabusları, korkuları devam etmekte, her an ona birisi saldıracakmış gibi hissetmekten kendini alamamaktadır. 

Ve bir gün kabusları gerçek olur...Kurbanlarının rahmini aldığı için Cerrah adı verilen katil yine sahneye çıkar...

Yazarın gayet sürükleyici bir dili var, olay örgüsü de gayet güzel... Ancak gerilimden aşk yaratmıyorlar mı ben  sevmiyorum bu durumu... Her kurban da kahramanına aşık mı oluyor arkadaş anlamadım ben bu işi...

Hani var olan bir aşk üzerinden olaylar gelişse kabulüm ama böylesi beni gıcık ediyor. Nooolur nooolmaz kitap belki satmaz araya aşk katalım da garanti olsun demişler gibi hissediyorum. Halbuki sadece gerilim kısmı gayet başarılı...

Yazarın daha önce "Masumiyetin İçin Savaş" ve "Bıçak Sırtı" romanlarını okumuştum, yine bu hususa takılmıştım:/ Kitaba başlarken aşağı yukarı kim kimle aşk yaşar tahmin edebilince durum sinir bozucu oluyor benim açımdan:/ 

Neyse efendim lafı daha fazla uzatmadan, gerilimden hoşlanıyorsanız Cerrah tavsiyemdir;)

Kitap Tanıtımından:

Tess Gerritsen tıpkı kahramanının neşterini kullandığı gibi kalemini ustaca oynatıyor. 

Bu romanın her satırından kan sızıyor... Kitaba adını veren, planlı ve kanlı katil Cerrah gerilimi her an ayakta tutuyor. 

Dr. Catherine Cordell Savannah'da seri cinayetler işleyen bir katilin vahşi saldırısına uğramıştır. Saldırgandan onu silahla vurarak kurtulmayı başarmıştır. Şimdi Boston'dadır. Ancak başka bir katil bu kentte de gerilim yaratmaktadır. Kadınların rahimlerini kesip alan ve korkunç işkencelere tabi tutan adama Cerrah adı verilmektedir. Catherine Cordell birdenbire bu katilin de hedefi haline gelecektir. 

Çok satanlar listesinin müdavimlerinden Tess Gerritsen'in insan bedenini ve ruhunu en ince ayrıntısına kadar tarif ettiği tıbbî gerilim romanlarından beşincisi olan "Cerrah", inandırıcı kahramanları, sürükleyici diyalogları ve sürekli tırmanan gerilim duygusuyla bu türü sevenlerin hayran olacağı tarzda bir roman.

6 yorum:

  1. gerilim kitaplarını bende çok severim. Ancak bu gerilim kitapların bir kötü huyu benim için bir başlayınca bırakamadığım için, tüm işlerim aksıyor :( O yüzden sürekli erteliyorum.
    İyi okumalar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet insan bir başlayınca elinden bırakamıyor:)) okumam yavaşladığında tercih ediyorum ben de genellikle:)
      teşekkürler canım, sana da iyi okumalar, sevgiler..:)

      Sil
  2. okumuştum sanırım ama gerritsen romanları hiç aklımda kalmıyor .-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birbirine benziyor genelde ya ondandır:) benim de genel hatlar kalmış aklımda, hatta bıçak sırtını hatırlamak için arka kapak yazısına baktım, okuyunca "haaa, tamam" dedim:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. serinin gerisini merak ediyorum, bakalım benim de en sevdiğim olacak mı?:)

      Sil